GODZINY PRACY PEDAGOGÓW I LOGODEDY

LOGODEDY:

Lidia Borowczyk-Przybylska (konsultacje dla uczniów i rodziców czwartek16.30-17.30): (pedagog) kl. 4a, 5a, 7a,8a;

 

Małgorzata Świątek-Ludwiczak (konsultacje dla uczniów i rodziców piątek 8.00-9.00): (pedagog) 1a, 1b, 2a, 3a, 6a. (logopeda) wszystkie oddziały.

 

Iwona Dobrzyńska– psycholog wszystkie oddziały.

 

 

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

Lidia Borowczyk-Przybylska

 

8.00-10.00

 

12.30-16.30

8.45-10.45

Małgorzata Świątek-Ludwiczak

8.45- 10.45

 

8.00- 12.00

 

12.30- 13.15

12.00- 16.00

9.00- 13.00

14.00- 15.00

Iwona Dobrzyńska

 

 

7.00-11.00

13.00-16.30

 

       

 

Poza godzinami pracy kontakt z pedagogiem/ logopedą poprzez dziennik elektroniczny.

Szanowni Państwo!

Szkoła to nie tylko miejsce, w którym Państwa dzieci zdobywają wiedzę. To również bezpieczne miejsce, w którym nauczyciele, pedagog i psycholog szkolny są gotowi okazać wsparcie. Dla Państwa jako rodziców/ opiekunów prawnych oraz Waszych dzieci pracują:

  • Pedagog szkolny

Lidia Borowczyk-Przybylska, Małgorzata Świątek-Ludwiczak

  • Psycholog szkolny

Iwona Dobrzyńska 

Kto może się zgłosić do pedagoga, psychologa szkolnego?

  1. Uczeń, gdy:
  • ma trudności w szkole z nauką lub w kontaktach z rówieśnikami;
  • ma problemy natury emocjonalnej; sytuacje szkolne lub domowe bardzo go stresują lub martwią;
  • nie czuje się w szkole bezpiecznie (jest zastraszany lub dyskryminowany);
  • w jego domu rodzinnym dzieje się coś, co go martwi lub utrudnia mu dobre funkcjonowanie;
  • po prostu chce porozmawiać, poradzić się.
  1. Rodzic, gdy:
  • nie radzi sobie z dzieckiem w domu lub zauważa negatywne przejawy jego zachowania;
  • chciałby lepiej zrozumieć swoje dziecko i znaleźć lepsze metody porozumienia i współpracy;
  • martwi go to, co dzieje się z jego dzieckiem w szkole.
  1. Nauczyciel, gdy:
  • doświadcza trudności z uczniem lub zauważa konflikt między uczniami w klasie;
  • szuka nowych metod pracy mających swoje źródło w psychologii.

 

Psycholog/pedagog szkolny:

  • słucha, prowadzi rozmowę, zajęcia indywidualne, warsztaty lub obserwacje;
  • wspólnie z uczniem/rodzicem/nauczycielem poszukuje rozwiązania, uświadamia mechanizmy postępowania, podpowiada jak można coś zmienić, ale NIE ZMIENIA nikogo ani nic za kogoś;
  • nie prowadzi terapii długoterminowej ani rodzinnej – w razie potrzeby wskazuje miejsce, gdzie można szukać dalszej pomocy;
  • psychologa/pedagoga szkolnego obowiązuje tajemnica zawodowa – zapewnia więc dyskrecję.

 

Godziny Pracy
Skip to content